*Wojownik - Jednostka walcząca bronią białą. Zwykle w walce posługuje się mieczem dwuręcznym, niekiedy korzysta z tarczy.
*Wojownicy dzielą się na 2 grupki.
1. Wojownik z mieczem jednoręcznym (tarcza) 2. Wojownik z mieczem dwuręcznym. (bez tarczy) Obydwie formy prowadzenia postaci są jak najbardziej trafne.
*Teraz krótko o obydwóch grupkach.
*Wojownik z mieczem dwuręcznym
Plusy: +Obrażenia, zdecydowanie większe, niż zadane przez miecz jednoręczny. +Dostępność, prawie każdy miecz dwuręczny jest przeznaczony dla Wojownika. Minusy: -brak tarczy, mniejsza odporność na wszelkie ataki, od zwykłego aż po magiczne.
*Wojownik z mieczem jednoręcznym
Plusy: +plusem, jest możliwość używania tarczy. +Zwykle, do miecza jednoręcznego są "dołączone" dodatkowe atak; atak od ognia, atak od zimna. Minusy: -Zdecydowanie mniejszy atak od broni dwuręcznej. -Dostępność, większość mieczy jednoręcznych, jak i tarcze są przeznaczone dla innej profesji, dla Paladyna.
Tak więc już wiesz jak się uzbroić wojowniku.
*Plusy i Minusy Wojownika
Plusy: +Bardzo wysoki atak. +Bardzo dużo Pkt. wytrzymałości. (HP) +Duża szansa na atak krytyczny. Minusy: -Małe SA. Chociaż... jeżeli będzie się postać rozwijało pod tą cechę, to będzie bezbłędny. -Odporność ! gram wojownikiem, a odporność na wszystko mam 0%. To jest jedyna "pięta Achillesa" Wojownika.
*Wojownik a inne profesje
Wojownik VS Tropiciel
Nie zgodzę się z Tropem mroku, Wojownik to duże wyzwanie dla tropiciela. Tropek ma mało życia, wg. mnie atak niski, jedynie magia coś jeszcze czyni w walce pomiędzy tymi dwoma profesjami. Co trzeba rozwinąć by wygrać walkę ? - Ulepszać życie, trzeba mieć go jak najwięcej, zniweczy atak magiczny, jak i fizyczny. - Cios krytyczny, Tropiciele nie mają wiele życia. kilka krytyków i walka skończona. - Agresywny atak, umiejętność na PvP z tropicielem, najbezpieczniej jest ulepszyć tą umiejętność do 4 poziomu, potem daj sobie z nią spokój, używać ją do walki z łowcą i tropicielem. - Wrodzona szybkość.
Wojownik VS Łowca
Tu też się nie zgodzę NIthassem, To że wojownik potrzebuje 2 turki do dojścia, nie oznacza to pewnego zwycięstwa. tak samo jak u tropiciela. Kilka ciosów i pada na ziemię. Co trzeba rozwinąć by wygrać ? umiejętności wybieramy bardzo podobnie jak u tropiciela. - Ulepszać życie, trzeba mieć go jak najwięcej, może jakoś wytrwamy tą trutkę. - Cios krytyczny, łowcy jak tropki, nie mają wiele życia. - Tu też ulepszać agresywa do 4 poziomu i tylko nim ! - Wrodzona szybkość. - I odporność na truciznę ! koniecznie do walki z łowczykami.
Wojownik VS Mag
Tu jest już mały kłopot. Mag ma i duży atak, i leczenie, ale... ale ma mało życia. Tu jest ten plusik dla wojownika. Trzeba go wykorzystać ! Atak musi być wysoki i dużo wytrzymałości. Co trzeba rozwinąć by wygrać? - koniecznie ulepszyć życie, trzeba mieć go dużo. na wszelki wypadek, mag jak walczy, to walczy, idzie na całość. - Cios krytyczny - Ta profesja ma również niewiele życia. - Agresywny atak. - Ogłuch.
Wojownik VS Tancerz ostrzy
Podobnie jak u maga, niewielkie szanse na zwycięstwo. Wojownik niestety ma małe SA, co głównym atutem tancerza. To nie wszystko, wojownik zadaje dodatkowe ataki od trucizny, o broni dodatkowej. Ale i tu nie jesteśmy bezradni. Tancerz ma małą obronę, Woj ma duży atak, co za tym idzie ? Parę ciosów i tancerz pada na ziemię martwy. Co trzeba rozwinąć by wygrać ? - Wytrzymałość. - Cios Krytyczny. - Ogłuszenie. - Odporność na truciznę. - SA !
Wojownik VS Paladyn
Tu jest już z górki, Paladyni dla nas, dla wojowników nie stanowią większego problemu. Nie maja oszołamiająco wielkiego ataku, nie maja oszołamiająco wielkiej obrony. Są po prostu słabi. Nawet Z przewagą kilku lvl Damy rady. Co trzeba ulepszyć wy wygrać ? - Wystarczy cios krytyczny. - Wytrzymałość. - I ogłuch, to wszystko.
|